Fındıkçılar Gıda 2025’te katma değerli ürünlere odaklanacak
2025 yılı, Fındıkçılar Gıda için inovasyon ve büyüme yılı olacak. Firma, katma değerli ürünlere yatırım yapmaya, uluslararası fuarlara katılarak yeni pazarlara açılmaya ve küresel ticarette daha güçlü bir aktör olmaya hazırlanıyor.
info@karadenizekonomi.com / 13.01.2025
Türkiye’nin dünya fındık üretiminde lider olduğunu vurgulayan Fındıkçılar Gıda Yönetim Kurulu Üyesi Yurtsev Özerdoğan, katma değerli ürünler geliştirilmesinin önemine dikkat çekerek, “Türkiye, fındık sektöründe dünya lideri olsa da yeterli kazancı sağlayamıyor. Katma değerli ürünlerle hem ülkemiz hem de bölgemiz için daha büyük katkılar sağlayabiliriz. Bu yıl bu alanda birkaç yenilik gerçekleştirdik ve devamını getirmeyi hedefliyoruz.”
2025’te Yeni Projeler ve Fuar Hedefleri
Fındıkçılar Gıda, 2025 yılında daha geniş bir pazarlama stratejisi izlemeyi planlıyor. Özerdoğan, 17-20 Şubat’ta Dubai’de düzenlenecek Gulfood Fuarı başta olmak üzere Moskova, Fransa (SIAL), ve Brezilya’daki fuarlara katılacaklarını açıkladı. “Bugüne kadar ihracat müşterilerimizin tamamını fuarlar aracılığıyla kazandık. Bu fuarlarda yeni pazarlara açılmayı ve katma değerli ürünlerimizi daha geniş kitlelere ulaştırmayı amaçlıyoruz.”
Amerika ve Yeni Pazarlar
Fındıkçılar Gıda, 2025’te Çin ve Hindistan gibi büyük nüfuslu pazarları hedef almayı planlıyor. Amerika’ya yaptığı ziyaretin olumlu geçtiğini belirten Özerdoğan, “Amerika gibi tüketimin yoğun olduğu bölgelerde varlık göstermeliyiz. Bu pazarlarda katma değerli ürünlerimizle yer alırsak, doğru bir iş yaptığımızı göreceğiz” dedi.
Asel Gürsoy