Ordu’dan 81 İle: Resume Çiğ Köfte’nin Büyüme Rotası
Ordu'da üretim yapan Resume Çiğ Köfte, şu anda Türkiye genelinde 53 ilde 650 bayi ile hizmet veriyor.1000'i aşkın çalışanıyla ülke genelinde faaliyet gösteren firma, 2025 yılı hedefi arasında büyüme hedeflerinin %50 olduğunu ve Türkiye’nin tüm illerinde faaliyet göstermeyi planladıklarını ifade etti
info@karadenizekonomi.com / 28.10.2024
Son yıllarda Türkiye’de her kesimin favori yiyeceği haline gelen çiğköfte, hem lezzeti hem de uygun fiyatıyla dikkat çekiyor. Özellikle günümüz ekonomik konjonktüründe 50 TL’ye karın doyurmanın neredeyse imkânsız olduğu bir dönemde, çiğköfte doyuruculuğu ve ulaşılabilirliği ile öne çıkıyor. Çiğköfte sektörü büyürken, yerli firmalar da bu lezzeti Türkiye’nin dört bir yanına ulaştırmak için çalışıyor. Bu firmalardan biri de 2007 yılında ilk olarak Bartın’da kurulan Resume Çiğköfte.
“53 ilde 650 bayiye ulaştık”
Resume Çiğköfte, 2007 yılında Bartın’da faaliyetlerine başladı. Firmanın Ortağı Yunus Demiral, Ordu ve çevre illerde de faaliyetlerini hızla genişlettiklerini ve bugün Ordu’da ikinci bir üretim tesisi kurduklarını belirtti. 2024 itibariyle Resume Çiğköfte, 53 ilde 650 bayi ile hizmet veriyor ve bu sayıyı her geçen gün artırmayı hedefliyor.
Demiral, firmanın büyüme süreci hakkında şunları söyledi: “Ordu’yu tercih etmemizin sebeplerinden biri, Karadeniz Bölgesi’nin merkezi bir konumda olması. Bugün, Ordu’daki fabrikamızdan Türkiye’nin dört bir yanına ürün gönderiyoruz ve 81 ilin tamamında faaliyet göstermeyi hedefliyoruz.”
Demiral; “2024 Yılında hedeflerimizin %90’ına ulaştık”
Resume Çiğköfte’nin Ordu’daki fabrikasında 40 kişi çalışıyor ve Türkiye genelindeki bayileriyle birlikte 1000’i aşkın çalışanı bulunuyor. Firma, teknolojik yeniliklere de büyük önem veriyor. 2024 yılı içerisinde paketleme makinelerini geliştirerek el değmeden üretim yapma kapasitesini artıran firma, sektörün en son sistem makinelerini bünyesine katmayı başardı.
2024 yılı içerisinde belirlenen hedeflere %90 oranında ulaştıklarını belirten Demiral, 2025 yılı için büyüme hedeflerinin %50 olduğunu ve Türkiye’nin tüm illerinde faaliyet göstermeyi planladıklarını ifade etti. Demiral, “2025 yılı içinde daha iyi çalışmalar yaparak firmamızı daha ileriye taşımayı planlıyoruz” diyerek büyüme stratejilerini paylaştı.
Yaren kaya