Ünye Belediyesinden Whatsapp İletişim Hattı!
Ünye Belediyesi vatandaşlara daha hızlı hizmet verebilmek ve sorunlara zamanında müdahale etmek için whatsapp iletişim hattı kurdu.
info@karadenizekonomi.com / 7.04.2016
Hizmet üretme noktasında teknolojinin imkanlarından en iyi şekilde yararlanan, yatırım ve hizmetlerde vatandaşların memnuniyetine önem veren Ünye belediyesi,Ordu'da bir ilke daha imza attı. Belediyecilik hizmetleri ile ilgili olarak vatandaşların istek ve şikayetlerini birden çok iletişim kanalı ile alan Ünye belediyesi şimdi de vatandaşların şikayetlerini anlık olarak fotoğraflı ve videolu şekilde paylaşabileceği whatsapp iletişim hattını kurdu.
Vatandaşların her türlü istek, şikayet ve taleplerini iletebileceği 0530 948 7552 numaralı whatsapp iletişim hattı, Çözüm Merkezi'ne bağlı olarak hizmet verecek. whatsapp iletişim hattına gelen istek, şikayet ve talepler, ilgili birimlere gönderilerek, hızlıca değerlendirilmeye alınacak ve kısa sürede sorunların çözümü sağlanacak.
Sosyal belediyeciliğin gereğini her türlü platformu etkin bir şekilde kullanarak yerine getirmeye çalıştıklarını belirten Belediye Başkanı Ahmet Çamyar"Teknolojik gelişmeleri yakından takip ederek, Belediyemiz ile vatandaşlarımız arasındaki iletişimi kuvvetlendirmek, soru ve görüşlerine zamanında yanıt vermek amacı ile böyle bir hizmet vermeye başladık. Vatandaşlarımız gün içerisinde gördükleri herhangi bir olumsuzluğu ya da görüşlerini 0530 948 7552 numaralı whatsapp iletişim hattı üzerinden bizlere iletebilecek. Ünye Belediyesi olarak bizler de ilgili birimlerimiz aracılığı ile sorunlara hızlıca çözüm sağlamış olacağız" dedi.