GİRESUN TURİZMİ SOSYAL MEDYAYLA ATAĞA GEÇECEK
Giresun Turizm Altyapı Hizmet Birliği (GİRTAB) turizm çalışmaları kapsamında çalışmalarını kış sezonunda da tüm hızıyla sürdürüyor.
info@karadenizekonomi.com / 29.12.2015
Giresun için yapılan tanıtım aktivitelerinin sosyal medyada paylaşılmasıyla farklı birçok kitleden görüş ve önerileri aldıklarını, yapılan turizm çalışmalarının ve aktivitelerinin sosyal medyada daha hızlı bir şekilde duyurulduğunu belirten Giresun Valisi Hasan Karahan Giresun turizmi baştan başa çeşitlilikle dolu, bu çalışmaları anında duyurmakla pek çok görüş almaktayız. Yapılan çalışmaların beğenisini daha hızlı bir şekilde görerek meyvesini daha kısa zamanda
almaktayız. Giresunun turistik alanları, işletmeleri, doğal alanlarının kullanımı, bu alanların son durumu hakkında bilgiler sunmakta ve gezginlere daha hızlı bilgi vermekteyiz dedi.
QR Code, Pinterest, Tripadvisor, İnstagram, Mailchimp, Youtube, Facebook ve benzeri sayfalarını aktif bir şekilde kullandıklarını ifade eden Karahan Artık internet ortamı her şeyi son haliyle görmemizi sağlamakta. Giresun ile ilgili en küçük bir çalışma daha bu sayfalarda yerini alıyor. Tüm gezginlerin ortak buluşma alanı olan sitelerde, tur operatörlerinin takip ettiği sayfalarda Giresunla ilgili tüm güzellikleri fotoğrafları ve açıklayıcı bilgilerle gözler önüne sermekteyiz. Bu çalışmalar sayesinde Giresuna olan merakı arttırmakta ve 12 ay turizm şehri olan memleketimizi tüm güzellikleriyle paylaşarak buraya karşı gezginlerde merak uyandırmaktayız" şeklinde konuştu