Piserro’nun hedefi ilk 5 marka arasında yer almak
Türkiye’nin 16 ilinde 23 şubesi bulunan Piserro 10 yıl içerisinde Türkiye’de ilk 5 marka arasında olmayı hedefliyor.
info@karadenizekonomi.com / 9.09.2019
Müşteri odaklı hizmet anlayışıyla, Türkiye’deki güçlü yapılanmasının yanında uluslararası arenada da mağazalaşma çalışmalarını sürdüren geleceğin öncü markası Piserro, erkek giyiminin vazgeçilmez markası olmak için uğraşıyor. Türkiye’nin 16 ilinde 23 şubesi bulunan markanın Ordu’daki mağaza sahibi Tarık Yücedağ, markanın gelecek hedeflerinden bahsetti. Yücedağ, “Piserro 700 çalışanı günlük 1200 takım elbise ve 1700 gömlek üretimiyle Türkiye’nin önemli bir erkek giyim kuruluşu. Önümüzdeki 10 yıl içerisinde Avrupa’da belli noktaya gelirken, Türkiye’de ilk 5 marka arasında olmayı hedefliyoruz. Giresun, Samsun, Trabzon’da da inşallah markamızın bayrağını dalgalandıracağız.” dedi.
Teknoloji giyim alışkanlıklarımızı değiştirdi
Sektörde yaşanılan sorunlara da değinen Yücedağ, “Kasım ayındaki kriz her sektörü vurduğu gibi erkek giyim sektörünü de vurdu. Krizde her şeye yüzde 100 zam gelmesine rağmen Piserro olarak indirimler yaparak zammı yansıtmamaya çalıştık. Yapmış olduğumuz kampanyalarla yılın yarısını, geçmiş yılların 2 katına çıkardık. Bunların yanında artık teknoloji toplumu olduk. Cep telefonu ve internetin yaygınlaşması birçok alışkanlığımızı olduğu gibi giyim kuşamımızı da değiştirdi. Artık erkekler zamana ve bulundukları ortama göre giyinmek yerine kendilerine yakıştırdıkları kıyafetleri giymeye başladı. Eski alışkanlıklar unutuldu mesela yırtık şortlar ve rengi solmuş t-shirtlerle bile uzun uçak yolculuklarına çıkmakta sakınca görülmemeye başlandı. Halbuki eskiden giyineceğiniz ürünün kalitesi, uyumu, ayrıntısı ve stili çok önemliydi. Bizde Piserro olarak giyim kuşamdaki eski alışkanlıkları yeniden kazandırmak istiyoruz.” ifadelerini kullandı.Online satış için alt yapı çalışmalarına başladıklarını belirten Yücedağ, 1 ay içerisinde Türkiye’nin dört bir yanına ürün gönderimi yapacaklarını söyledi. NAZAN BEDİR/KARADENİZ EKONOMİ