23 pazarda tüketici eğilimi araştırıldı
2021 yılında ve daha sonrasında sürmesi beklenen beş önemli tüketici eğilimini belirlemek amacıyla Avrupa, Orta Doğu ve Afrika'daki 23 pazarda perakende ile ilgili yapılan araştırma sonuçları yayımlandı.
info@karadenizekonomi.com / 10.02.2021

Pandeminin yarattığı sonuçlar ile geçen 12 ayda birçok işletmenin önceliği iflas etmemek olsa da bazı perakendeciler yeni ve beklenmedik alanlarda görülen talebi karşılayarak işlerini çok fazla büyüttü. 2021 yılında ve daha sonrasında sürmesi beklenen beş önemli tüketici eğilimini belirlemek amacıyla Google Trendler’de Avrupa, Orta Doğu ve Afrika'daki 23 pazarda perakende ile ilgili yapılan analiz ise şöyle;
- Tüketiciler vitrin gezme eylemini internet ortamına taşıyor.
- Tüketiciler kimden alışveriş yapacaklarına dikkat ediyor.
- Tüketiciler artık daha iyi fırsatlar bekliyor.
- Tüketiciler her ürün için kapsamlı teslimat seçenekleri sunulmasını bekliyor.
- Tüketici talebindeki hareketlilik devam edecek.
Çok Okunanlar

Trump’tan yabancı turistlere ek ücret kararı: Ulusal parklara giriş zamlanıyor

Hazır Giyimde Kan Kaybı Derinleşiyor

TÜİK açıkladı: Mevsimsellikten arındırılmış haziran enflasyonu belli oldu!

Yeşil dönüşüme 2 milyon lira destek

Ticaret Bakanlığı'ndan 6 ayda 5,9 milyar TL’lik ceza ve tahakkuk kararı

İlk yarıda kalay parladı çinko geride kaldı!

Gözler Merkez'de, beklenti en az 250 baz puan indirim
Fındık Fiyatları
Son Güncelleme : 2025-07-04 08:39
Şehir | Levant |
---|---|
TMO | 130 TL |
GİRESUN | 166,50 TL |
ORDU | 167,25 TL |
DÜZCE | 166,00 TL |