23 pazarda tüketici eğilimi araştırıldı

2021 yılında ve daha sonrasında sürmesi beklenen beş önemli tüketici eğilimini belirlemek amacıyla Avrupa, Orta Doğu ve Afrika'daki 23 pazarda perakende ile ilgili yapılan araştırma sonuçları yayımlandı.

info@karadenizekonomi.com / 10.02.2021

23 pazarda tüketici eğilimi araştırıldı

Pandeminin yarattığı sonuçlar ile geçen 12 ayda birçok işletmenin önceliği iflas etmemek olsa da bazı perakendeciler yeni ve beklenmedik alanlarda görülen talebi karşılayarak işlerini çok fazla büyüttü. 2021 yılında ve daha sonrasında sürmesi beklenen beş önemli tüketici eğilimini belirlemek amacıyla Google Trendler’de Avrupa, Orta Doğu ve Afrika'daki 23 pazarda perakende ile ilgili yapılan analiz ise şöyle;

  • Tüketiciler vitrin gezme eylemini internet ortamına taşıyor.
  • Tüketiciler kimden alışveriş yapacaklarına dikkat ediyor.
  • Tüketiciler artık daha iyi fırsatlar bekliyor.
  • Tüketiciler her ürün için kapsamlı teslimat seçenekleri sunulmasını bekliyor.
  • Tüketici talebindeki hareketlilik devam edecek.
Kapat
× Anasayfa Abone ol Tüm haberler Ekonomi Bölgesel Şirketler Gündem Belediye Sektörler Politika e-Dergi e-Gazete Web TV Künye Karadeniz sohbetleri Yazarlar