23 pazarda tüketici eğilimi araştırıldı
2021 yılında ve daha sonrasında sürmesi beklenen beş önemli tüketici eğilimini belirlemek amacıyla Avrupa, Orta Doğu ve Afrika'daki 23 pazarda perakende ile ilgili yapılan araştırma sonuçları yayımlandı.
info@karadenizekonomi.com / 10.02.2021

Pandeminin yarattığı sonuçlar ile geçen 12 ayda birçok işletmenin önceliği iflas etmemek olsa da bazı perakendeciler yeni ve beklenmedik alanlarda görülen talebi karşılayarak işlerini çok fazla büyüttü. 2021 yılında ve daha sonrasında sürmesi beklenen beş önemli tüketici eğilimini belirlemek amacıyla Google Trendler’de Avrupa, Orta Doğu ve Afrika'daki 23 pazarda perakende ile ilgili yapılan analiz ise şöyle;
- Tüketiciler vitrin gezme eylemini internet ortamına taşıyor.
- Tüketiciler kimden alışveriş yapacaklarına dikkat ediyor.
- Tüketiciler artık daha iyi fırsatlar bekliyor.
- Tüketiciler her ürün için kapsamlı teslimat seçenekleri sunulmasını bekliyor.
- Tüketici talebindeki hareketlilik devam edecek.
Çok Okunanlar

Bakan Şimşek açıkladı! 'Yatırımcılar geri geliyor'

Merkez Bankası açıkladı: Nisan ayı konut fiyat endeksi belli oldu!

Türkiye'de kadınların konut sahipliği oranı yükseliyor

Prof. Dr. Özgür Demirtaş'tan çarpıcı paylaşım: Yapay zekanın tehdit ettiği meslekleri sıraladı

İhracatın finansal destekleri artırılacak

Mahfi Eğilmez yazdı: Türkiye ekonomisinde "rant" sorunu

Garanti BBVA Genel Müdürü Akten: KOBİ’lere ayrı kredi limiti konmamalıydı
Fındık Fiyatları
Son Güncelleme : 2025-05-20 17:59
Şehir | En Düşük | En Yüksek |
---|---|---|
TMO Fiyatı | TL | TL |
AKÇAKOCA | TL | 0 TL |
ÇARŞAMBA | 0 TL | 0 TL |
DÜZCE | 0 TL | 0 TL |
FATSA | 0 TL | 0 TL |
GİRESUN | 0 TL | 0 TL |
KOCAELİ | 0 TL | 0 TL |
ORDU | TL | TL |
SAKARYA | 0 TL | 0 TL |
SAMSUN | 0 TL | 0 TL |
TRABZON | 0 TL | 0 TL |
TERME | 0 TL | 0 TL |
ÜNYE | 0 TL | 0 TL |
ZONGULDAK | 0 TL | 0 TL |