23 pazarda tüketici eğilimi araştırıldı
2021 yılında ve daha sonrasında sürmesi beklenen beş önemli tüketici eğilimini belirlemek amacıyla Avrupa, Orta Doğu ve Afrika'daki 23 pazarda perakende ile ilgili yapılan araştırma sonuçları yayımlandı.
info@karadenizekonomi.com / 10.02.2021

Pandeminin yarattığı sonuçlar ile geçen 12 ayda birçok işletmenin önceliği iflas etmemek olsa da bazı perakendeciler yeni ve beklenmedik alanlarda görülen talebi karşılayarak işlerini çok fazla büyüttü. 2021 yılında ve daha sonrasında sürmesi beklenen beş önemli tüketici eğilimini belirlemek amacıyla Google Trendler’de Avrupa, Orta Doğu ve Afrika'daki 23 pazarda perakende ile ilgili yapılan analiz ise şöyle;
- Tüketiciler vitrin gezme eylemini internet ortamına taşıyor.
- Tüketiciler kimden alışveriş yapacaklarına dikkat ediyor.
- Tüketiciler artık daha iyi fırsatlar bekliyor.
- Tüketiciler her ürün için kapsamlı teslimat seçenekleri sunulmasını bekliyor.
- Tüketici talebindeki hareketlilik devam edecek.
Çok Okunanlar

Gayrimenkul piyasasının şampiyonu ev - dükkan değil ofis oldu

Hükümet, memura yeni zam teklifi açıkladı

İTO Başkanı Şekib Avdagiç: Togg'un devreye girmesi büyük bir adım oldu

ATO Başkanı Gürsel Baran: Belirli dönemlerde sınırlı vergi tatili uygulanmalı

Bakan Bolat: Türkiye 1,4 trilyon dolarlık ekonomiye ulaşıyor

Konut fiyatlarında reel düşüş 18 aya ulaştı

Türk sıcak hava balonlarına 11 ülkeden yoğun ilgi
Fındık Fiyatları
Son Güncelleme : 2025-08-19 08:36
Şehir | Levant |
---|---|
TMO | 130 TL |
GİRESUN | 167,00 TL |
ORDU | 168,00 TL |
DÜZCE | 167,25 TL |