23 pazarda tüketici eğilimi araştırıldı
2021 yılında ve daha sonrasında sürmesi beklenen beş önemli tüketici eğilimini belirlemek amacıyla Avrupa, Orta Doğu ve Afrika'daki 23 pazarda perakende ile ilgili yapılan araştırma sonuçları yayımlandı.
info@karadenizekonomi.com / 10.02.2021
Pandeminin yarattığı sonuçlar ile geçen 12 ayda birçok işletmenin önceliği iflas etmemek olsa da bazı perakendeciler yeni ve beklenmedik alanlarda görülen talebi karşılayarak işlerini çok fazla büyüttü. 2021 yılında ve daha sonrasında sürmesi beklenen beş önemli tüketici eğilimini belirlemek amacıyla Google Trendler’de Avrupa, Orta Doğu ve Afrika'daki 23 pazarda perakende ile ilgili yapılan analiz ise şöyle;
- Tüketiciler vitrin gezme eylemini internet ortamına taşıyor.
- Tüketiciler kimden alışveriş yapacaklarına dikkat ediyor.
- Tüketiciler artık daha iyi fırsatlar bekliyor.
- Tüketiciler her ürün için kapsamlı teslimat seçenekleri sunulmasını bekliyor.
- Tüketici talebindeki hareketlilik devam edecek.
Çok Okunanlar
Sanayide kişi başına üretim yüzde 9 arttı
Hisarcıklıoğlu: “60 bin KOBİ’ye düşük faizli kredi imkânı sağladık”
Deutsche Bank’tan kapsamlı Türkiye analizi: Dolar, büyüme ve faiz tahmini
Piyasalar yılın son kritik haftasına başlıyor: İşte ekonomistlerin beklentileri
Bakan Bolat: İhracatta yeni hedef: 500 milyar dolar
TEPAV: Doğrudan yatırım girişleri üçüncü çeyrekte yüzde 68,6 arttı
Bakan Şimşek'ten enflasyon açıklamaları
Fındık Fiyatları
Son Güncelleme : 2025-12-06 09:12
| Şehir | Levant |
|---|---|
| TMO | 200 TL |
| GİRESUN | 283,00 TL |
| ORDU | 283,50 TL |
| DÜZCE | 283,50 TL |


