Assan Foods,PLMA Chicago Fuarında
Türkiyenin en büyük ketçap, mayonez ve sos üreticisi olan Assan Foods, ABDde PLMA Chicago Private Label Fuarına katıldı. 300den fazla ürün çeşidiyle 4 kıtada, 30dan fazla ülkeye ihracat yapan Assan Foods, sergilediği birbirinden lezzetli ürünleriyle,
info@karadenizekonomi.com / 14.11.2018
Türkiyenin en büyük ketçap, mayonez ve sos üreticisi olan Assan Foods, ABDnin Chicago kentinde düzenlenen ve Private Label üreticileri için en önemli fuarlardan biri olan PLMA Chicago Fuarında standıyla yer aldı. ABD ve Kanadada büyümekte olan private label pazarına erişim imkanı sağlayan PLMAda büyük ilgi gören Assan Foods, 300den fazla ürün çeşidiyle 4 kıtada, 30dan fazla ülkeye ihracat yapıyor.
Private label pazarı büyüyor
Bu yıl da 50 ülkeden 1500den fazla şirketin katılım gösterdiği PLMA Chicagoda pek çok sektör temsilcisinin bir araya geldiğine dikkat çeken Assan Foods Genel Müdürü Hakan Koçoğlu sözlerine şöyle devam etti: Private label pazarı, son yıllarda ABDnin yanı sıra Almanya, Hollanda, Belçika gibi ülkeler başta olmak üzere Avrupada da hızla büyüyor. Assan Foods olarak Türkiyenin en büyük ketçap, mayonez ve sos üreticisiyiz. 300den fazla ürün çeşidine sahibiz. Günde 4 bin 500 ton taze domates işleyebiliyor, 2,5 milyon adet ürün üretilebiliyoruz. Güçlü Ar-Ge departmanımızla müşterilerimizin talep ettiği sosları hızlıca üretebiliyor, yaptığımız özgün dokunuşlarla ülkelerin damak zevklerine göre farklı soslar ortaya çıkarabiliyoruz. Bu da bizim hem yurt içinde hem de yurt dışında rekabette öne çıkmamızı sağlayan güçlü yanlarımızı oluşturuyor.
Yüzde 100 büyüme hedefliyoruz
Türkiyedeki en geniş salça ve sos portföyü ile fark yarattıklarını ama bununla yetinmediklerini söyleyen Koçoğlu; Sektörümüzün lideriyiz, yurt içinde ve yurt dışında önde gelen gıda şirketlerinin ilk tercihlerinden biriyiz. Planlarımız dahilinde yatımlarımıza ara vermeden devam ediyoruz ve 2023e kadar yüzde 100 büyüme hedefliyoruz dedi.