Ev dışı tüketim

Çalıkoğlu Gıda’nın yeni hedefi

info@karadenizekonomi.com / 14.02.2018

Ev dışı tüketim

·Resül Çalık: “Çalıkoğlu Gıda olarak 1997 den bugüne gıda sektöründe yakaladığımız başarıyı, 2018 yılında Ev Dışı Tüketim (EDT) kanalına taşıyarak bölgenin en büyük ve en güçlü tedarikçisi olmayı hedefliyoruz.”


Günlük hayattaki temponun artması ve kadınların iş hayatında artık çok daha fazla yer almasıyla birlikte EDT sektörünün hayatımızın bir parçası haline geldiğini ifade eden Çalıkoğlu Gıda Genel Müdür’ü Resül Çalık, “Çalıkoğlu Gıda olarak 1997 den bugüne gıda sektöründe yakaladığımız başarıyı, 2018 yılında Ev Dışı Tüketim kanalına taşıyarak bölgenin en büyük ve en güçlü tedarikçisi olmayı hedefliyoruz” dedi.

Birçok ulusal ve uluslararası markayı tek çatı altında topladık

1000m2 soğuk hava, 375m2 -18 ve -40 derece depo alt yapısı ile en iyi olma yolculuğunu sürdüren Çalıkoğlu Gıda; tüketici taleplerine iyi şekilde cevap verebilmek için, birçok ulusal ve uluslararası markaları tek çatı altında toplayarak bu sektörde faaliyet gösteren otel, hastane, okul, pastane, büfe, yemek fabrikaları ile kamu kurumlarına hizmet veriyor.Resül Çalık, başlıca tedarikçi firmalarının; İçim (Süt Ürünleri), Aytaç (Et ürünleri), Has (Ketçap-Mayonez), Cenkci (Turşu), Filiz (Helva-Reçel-Pekmez), Barilla (Makarna), Ayca (Süt Ürünleri), Öz Salça, Mudurnu (Piknik), Ülker Eksper (Bulyon-Puding-Çeşni-Margarin), Heinz (Soslar, Ketçap-Mayonez-Konserve), Euro Frozen (Patates), Rella Cake (Donuk Pata, Mozzarella), Muti (Donuk Sebze), Namet (Donuk Et), Yonca (Yağ,Turşu) Dal Mantar (Konserve) ile bakliyat ve baharat çeşitlerine hitap eden firmalar olduğunu belirtti. HABER MERKEZİ

Kapat
× Anasayfa Abone ol Tüm haberler Ekonomi Bölgesel Şirketler Gündem Belediye Sektörler Politika e-Dergi e-Gazete Web TV Künye Karadeniz sohbetleri Yazarlar