Kalafatlar Market'in Başarı Sırrı
Kalafat''Müşteri Beklentisini Çok iyi Biliyoruz''
info@karadenizekonomi.com / 3.06.2015
Ordu Kalafatlar Market yeni çıkardığı Tatsen markalı kahvaltılık ürünlerini pazarlamaya başladı.
Ordu Tanıtım günleri kapsamında 7-10 Mayıs tarihleri arasında İstanbul Eyüpte bulunan Feshane Uluslararası Fuar Kongre ve Kültür Merkezinde gerçekleştirilen etkinlikler Ordu için güzel sonuçlar doğurmaya başladı. Tatsen markasıyla Feshanedeki tanıtım günlerinde yer alan Kalafatlar Market, yeni ürünlerinin pazarlamasına başladı. Konuyla ilgili açıklamada bulunan Kalafatlar Market Yönetim Kurulu Başkanı Hüseyin Kalafat, İşletmemize ve yeni
atıldığımız üretim sektörünün kazanımları olan ürünlerimize güveniyor ve ilgi göreceğini biliyorduk. Hatta emindik çünkü yıllardır gıda sektörünün içinde olduğumuz için müşterilerimizin hangi kalitede ürünleri tercih ettiğini çok iyi öğrendik bu sektörün bize sunduğu en büyük avantaj oldu diyebilirim. Ama bu kadar kısa sürede geri dönüşler alacağımızı doğrusunu söylemek gerekirse bizde tahmin etmiyorduk dedi.
Ramazanda sürpriz var
Kalafat, Bizim Ramazan ayı için hazırlıklarımız ve sürprizlerimiz olacak. Mübarek Ramazan ayının amacı herkesin birbirini anlayabilmesi üzerine kuruludur. Bizde her ürünümüz için herkes tadabilsin diye gerekli fiyat çalışmalarından ve sosyal sorumluluk projelerinden kaçınmayacağız. Kaliteli hizmet prensibi bizler için böyle dönemlerde daha da önemli ve anlamlı bir hale geliyor.
Ramazan sofrasının baştacı olan pirinç pilavının pirincini kendi ektirdiğimiz tarlalardan sizlere sunacağız. Ramazan ayının olmazsa olmaz tatlıları baklava, kadayıf ve burma gibi tatlıları kendimiz en hijyen koşullarda kalitesinden ödün vermeden gerçek şeker kullanarak marifetli ustalardan sizlere sunacağız. Kabe hurması, kayısı ve kuru üzüm gibi Ramazana özel yiyecekleri de sizler için satışa sunduk diye konuştu.