Ordu’ya turist “komşu” havalimanlarından geliyor

Ordu turizmin daha iyi noktalara geleceğini bu manada havalimanının daha işlevsel kullanılması gerektiğini belirten Aktuğ Otel sahibi Abdullah Şensoy, “Turistlerimizin birçoğu Trabzon ve Samsun üzerinden geliyor. Burada havalimanı olduğunu bütün dünyaya göstermemiz gerekiyor.” dedi

info@karadenizekonomi.com / 6.08.2019

Ordu’ya turist “komşu” havalimanlarından geliyor

OGÜ daha fazla tanıtılsın

2010 yılından bu güne Ordu ekonomisine 25 milyona yakın katkı sağlayan Aktuğ Otel misafirlerini en iyi şekilde ağırlamak için yatırımlarına her geçen gün yenisini ekliyor. “Biz turizm adına yatırımlar yaptık” diyen Aktuğ Otel’in sahibi Abdullah Şensoy sözlerine şöyle devam etti; “Turizm ilerlemesi gereken bir sektör. Sürekli kendinizi yenilemek zorundasınız. Biz turizm adına tur, sauna, seminer, konferans, toplantı, organizasyon ve fitness solanları yapıp misafirlerimizin hizmetine sunduk. Bölgemiz adına iyi işler yapıp halkımızdan da bunun takdirini aldık. Daha iyi olmak için çalışıyoruz, çalışmaya da devam edeceğiz. Bu sektörde kurumsallaşmak şart biz de bu konuda çok ilerledik.”

Üstü açılabilen fitness salonu var

Turizmde herkesin kendine farklı kulvar seçmek sorunda olduğunu belirten Şensoy, “ Bizi farklı kılan konumumuz.  Denize sıfır noktadayız. Ayrıca büyük organizasyonlara da ev sahipliği yapabiliyoruz. 2015 yılında otelimiz kurulalı daha 5 yıl olmasına rağmen büyük bir tadilata girdik ve otelimizin içini dışını tamamen yeniledik. Bu revizyona bağlı olarak da yeni kompleksler ekledik. Üstü açılan fitness salonu açtık. Tam donanımlı ekipman ve profesyonel hocalarımızla hizmet veriyoruz belki de Karadeniz’de bu konuda ilkiz. Ayrıca sadece kadınlara özel pilates eğitimimiz de var.”dedi.  Fitnessı Ordu’da yaygınlaştırmaya çalıştıklarını vurgulayan Aktuğ Otel Fitness eğitmeni ve milli sporcu olan Kerem Şenyurt “Hemen hemen herkes durumuna, yaşına göre spor programı uygulayabilir. Sadece rahatsızlığı olan kişilerin doktor kontrolünden geçmesi gerekiyor.” ifadelerini kullandı.

“Tadilatın meyvelerini topluyoruz”

Abdullah Şensoy 2019’un ikinci yarısından beklentilerinin olduğunu daha sezonun bitmediğini vurgulayarak şunları söyledi; “2015-2016 tadilata girdik yaklaşık 9 ay kapalı kaldık. Yaptığımız tadilatın meyvelerini topluyoruz. Bölgesel bazda 2016 ve 2017 çok daha güzel geçti. 2018 ise altyapısal anlamda iyi geçti tesis sayımız arttı böylece bölgeye ilgi de arttı. 2019 şu an için fena geçmiyor. Ama sezon daha bitmedi daha iyi geçeceğini umut ediyoruz.

“Havalimanını daha işlevsel kullanmalıyız”

Turizmde hedeflerin önce şehir olarak oluşturulması gerektiğinin altını çizen Şensoy, “ Bizim bir hedefimiz olabilir ama eğer şehrin hedefi yoksa bizim hedeflerimiz hayalden öte geçemez. Önce şehir olarak hedefimizi belirlemeliyiz daha sonra da insanları buraya davet etmeliyiz. Ordu turizmi gerçekten iyi noktalara gelecek buna inancımız tam. Bunun o noktaya gelmesi için gayret edeceğiz. Şu an da yapabildiğimiz müşteri memnuniyetini yüzde 100 tutabilmek. Bunu başardıktan sonra da devamını sağlamak. Ordu artık bir marka olacak ve buna bağlı olarak şehir kazanacak. Bu anlamda havalimanını daha işlevsel kullanmalıyız. Burada havalimanı olduğunu bütün dünyaya göstermemiz gerekiyor. Hala turistlerimizin birçoğu Trabzon ve Samsun üzerinden geliyor. Bunları tekrar tekrar gündeme getirip insanları bu bölgeye çekmemiz bunun nedenini de anlatmamız gerekiyor. Biz bunun için buradayız. İşin konaklama tarafı bize, tanıtım tarafı acentelere ait.” değerlendirmesinde bulundu. NAZAN BEDİR/KARADENİZ EKONOMİ

Kapat
× Anasayfa Abone ol Tüm haberler Ekonomi Bölgesel Şirketler Gündem Belediye Sektörler Politika e-Dergi e-Gazete Web TV Künye Karadeniz sohbetleri Yazarlar