Hızlı tüketimde büyüme % 6 fiyat değişimi % 71 oldu
NielsenIQ, Türkiye’de geçtiğimiz yıl sigara ve alkol hariç hızlı tüketim pazarının geçen yıl ciroda yüzde 81 büyüdüğünü açıkladı.
info@karadenizekonomi.com / 27.03.2024
Avrupa’nın hacimsel küçülme yaşadığı bir dönemde Türkiye’de hacimsel büyüme yüzde 6 seviyesinde gerçekleşirken fiyat değişimi yüzde 71 oldu. E-ticaret 2023'te yüzde 116 gibi güçlü bir ciro artışı kaydetti.
Avrupa hızlı tüketim pazarlarının hacimsel düşüş yaşadığı bir dünyada Türkiye 2023’te pozitif hacim performansı ile dikkat çekti. NielsenIQ, Türkiye’de sigara ve alkol hariç hızlı tüketim pazarının geçen yıl ciroda yüzde 81 büyüdüğünü açıkladı.
Çok Okunanlar
TBMM Başkanı Kurtulmuş: Bunu kabul etmek mümkün değildir
Türk Fındığı Hint Festivallerinin Yeni Gözdesi Olmaya Aday
Gelir İdaresi'nden Ulusal Taşıt Tanıma Sistemi uyarısı: İş yeri araçlarında zorunlu olacak
Ukrayna ATACMS füzelerini Rusya'ya fırlattı! Moskova'dan '3. Dünya Savaşı' çıkış
Et fiyatlarında bir ayda yüzde 15 zam
Erdoğan; “Kıtlık riski felaket düzeye ulaştı”
Ehliyet yenileme süresi uzatıldı mı? Bakan Yerlikaya duyurdu