Online market kategorisi 1,8 milyar TL’ye ulaştı
Pandemi nedeniyle evinden çıkıp pazar, market gibi kalabalık ortamlara girmek istemeyenlerin online alışverişi tercih etmesiyle, online market kategorisi 1,8 milyar TL’ye ulaştı.
info@karadenizekonomi.com / 16.12.2020
Coronavirüsle mücadele kapsamında Türkiye’de artan evde kalma oranı ve karantina uygulamaları, internetten alışveriş ve hızlı sipariş verme kanallarına talebi artırdı. Çok sayıda işletmenin kapalı kaldığı bu dönemde gıda ve hijyen başta olmak üzere online teslimat alanında ciro ve satışlar katlanırken, istihdam da önemli ölçüde arttı. Pandemi nedeniyle evinden çıkıp pazar, market gibi kalabalık ortamlara girmek istemeyenler online alışverişi tercih etti. Online market kategorisi 1,8 milyar TL’ye ulaştı
Çok Okunanlar
Elektrikli araç sahiplerine kötü haber: Devlet desteği kaldırılıyor!
Medical Park Ordu Hastanesi Sağlık Turizminde Hedef Büyütüyor
OSD Başkanı Eroldu: Avrupa'daki potansiyel pazar daralması Türkiye'yi tehdit ediyor
Tarım sektörü, istihdam kapısı olmaktan çıktı
İnşaat maliyet endeksinde yıllık artış yüzde 38,93 oldu
“Zatürre artık sadece bir hastalık değil, ölümcül bir salgın”
OSD otomotivde üretim ve ihracat verileri açıklandı: Üretimde yüzde 7 gerileme