SONBAHARDA ORDUYA BÜYÜK İLGİ
ORDUNUN SONBAHAR MEVSİMİNDE DOĞAL GÜZELLİKLERİNİ, TARİHİ VE TURİSTİK MEKANLARINI TANITAN VE 3 AYRI DİLDE SESLENDİRİLEN TANITIM FİLMİ BÜYÜK İLGİ GÖRDÜ
info@karadenizekonomi.com / 10.12.2015
Orduda bir turizm hareketliliği sağlanması amacıyla Vali İrfan Balkanlıoğlu tarafından başlatılan tanıtım faaliyetleri kapsamında Sonbaharda Ordu adlı kısa film, sosyal medyaya yüklenmesinin ardından 4 günde yaklaşık 95 bin kişi izleme oranına ulaşarak rekor kırdı.
Ordunun sonbahar mevsiminde doğal güzelliklerini, tarihi ve turistik mekanlarını tanıtan ve Türkçe, İngilizce ve Arapça olmak üzere 3 ayrı dilde seslendirilen tanıtım filmi büyük ilgi gördü. Gerek Ordu gerekse yurt içi ve yurt dışından Orduluların büyük beğenisini kazanan tanıtım filmi 4-9 Aralık tarihleri arasında Vali İrfan Balkanlıoğlunun sosyal medyada kendi hesabında yaklaşık 95 bin kez izlendi.
Ordu Valisi İrfan Balkanlıoğlu, daha önce Ordunun Dereleri Turizm İçin Akıyor, Ordu Doğa Belgeseli ile tanıtım faaliyetlerine başladıklarını, ardından Mayıs ve Kasım aylarında Arap dünyasının gazetecilerini Orduda ağırladıklarını hatırlattı. Bu faaliyetlerin Ordu ilinin turizm sektöründe ulusal ve uluslararası alanda bir marka haline gelmesini sağlayacağını dile getiren Vali Balkanlıoğlu, Bu çalışmalar neticesinde bir önceki yıla oranla ilimize gelen ziyaretçi sayısında yüzde 40a varan artış sağlanmış, yabancı ziyaretçilerin gayrimenkul yatırımları ve turizm tesisi yatırımları konularında da Ordu iline olan ilgileri artmıştır. Bu güzellikler gerek içeride gerekse dışarıda yeterince bilinmiyor. Ordu Türkiye genelinde, hatta Batuma kadar, sadece teleferik ile Boztepeye çıkılan ve oradan Ordu manzarası seyredilen bir yer olarak biliniyor, aslında böyle değil. Ordu ilimiz gezip görmeye değer pek çok güzelliklerle dolu. İnsanlar Karadeniz denilince neden Orduyu gezmesinler? diye konuştu.