19.  Bayim Olur Musun Fuarı Kasım’da yatırımcı ile buluşacak

Türkiye’de sayısız sektörü bir araya getiren, bayilik sayılarını arttırmak isteyen bayiler ile yatırım yapmak isteyen kişileri bir araya getiren Bayim Olur Musun fuarı bu yıl 19. kez kapılarını açmaya hazırlanıyor.

info@karadenizekonomi.com / 13.09.2021

19.  Bayim Olur Musun Fuarı Kasım’da yatırımcı ile buluşacak

2004 yılında bu yana onlarca sektörde binlerce yatırımcıyı buluşturan yerli ve yabancı firmaların bayiliklerini arttırmasına ciddi katıklar sunan Bayim Olur Musun fuarı 18-21 Kasım 2021 tarihleri arasında CNR EXPO İFM’de fuarı ziyaretçileri ile buluşacak. Fuar hakkında bilgiler veren Medyafors Fuarcılık Yönetim Kurulu Başkanı Özhan Erem; “2004 yılında UFRAD(Türkiye Franchiseing Derneği) ile işbirliğimiz başladı. Bu fuara Franchise yerine Bayim Olur Musun ismini uygun gördük. O dönemde bayilik algısı çok daha öndeydi ve bu şekilde yön vermek istedik. Çok hızlı büyüyen bir fuar oldu. Bu sene düzenleyeceğimiz fuar 19. olacak. Bugün 400-500 bayiye ulaşmış bayilerin yolu Bayim Olur Musun fuarından geçmiştir. Geçen yıl 39 bin ziyaretçi ağırlamıştık bu sayının 6 bini yabancıydı. Bu yıl daha yüksek rakamlar bekliyoruz. Bizim fuarımıza cebinde parası olan herkes gelebilir bunun yanında sektörlerden bilgi almak isteyenler de gelebilir. Tüm sektörlere hizmet veriyoruz” dedi.

“Web portalımız pandemide çıkış noktamız oldu”

Fuar yılda bir kez yapıldığı ancak bu sektörü yılda 1 olacak şekilde sınırlandırmak istemediklerini ve 8 yıl önce dijital altyapımızı oluşturduklarını anlatan Erem; “Bir web portalı kurduk. Firmalar bu portal üzerinden de fuarda eşleme yapılır gibi müşterilerle eşleşme yakaladılar. Bunun olumlu etkisini pandemi döneminde gördük özellikle. Portalımızı aylık milyonları aşan ziyaretçi kapasiteleri oldu. Pandemi döneminde ortaya çıkan sanal fuarcılık olayının temellerini 8 yıl önce attığımız için bu dönemi çok verimli geçirdik. Bu sistemimizle Amerika gibi birçok ülkeye örnek olduk. Fuar buz dağının görünen kısmı olarak kaldı. Buz dağının altında dergisiyle, gazetesiyle, web portalıyla toplu bir organizasyonun parçası haline geldi” açıklamalarını yaptı.

“Fuarda yatırım eğitimleri veriyoruz”

Fuara gelen müşterilerin iş yapma konusunda belli bir bilince sahip olduklarını ifade eden Erem; “Bizler fuarda müşterilerimize farklı hizmetler veriyoruz. Bunu da UFRAD ile birlikte tamamladık; UFRAD Seminerleri. Fuar boyunca her gün düzenliyoruz. Yatırım yapmak isteyen herkesin A’dan Z’ye “Franchise İlk Adım” olarak adlandırdığımız adımdan itibaren bütün bilgileri alabilecekleri ücretsiz seminerler veriyoruz. Yatırımcılar için kule görevi görüyoruz” açıklamalarını yaptı.

“Pandemi artık bizi durduramayacak”

Tam kapanma dönemlerinde sektörde faaliyet gösteren çoğu Franchise dükkanlarının çok büyük sıkıntılar yaşadığını anlatan Özhan Erem; “Ticarette ‘kara günler’ için birtakım birikimlerin yapılması gerekmektedir. Markalar bu dönemde bayilerine destek oldular. Onların batmasını engellediler, ayakta durmalarını sağladılar. Finansal ve hukuki destek verdiler. Bu dönemde eğitimler verdiler. Birçok markamız sıkıntılar yaşadı. Pandeminin en kötü dönemlerini ekonomi ve ticaret olarak yaşadık. Aşının ortaya çıkmasıyla ve bilincin artmasıyla daha güzel günler yaşayacağımıza inanıyoruz. Bundan sonra gelecek dalgalara sektörümüz hazır. Artık pandemi koşulları bizi durduramayacak. Satış ve pazarlamada eğitimleri veriyoruz. Hazırlıklarımız tamamladık.

HALİL YILMAZER/ KARADENİZ EKONOMİ

Kapat
× Anasayfa Abone ol Tüm haberler Ekonomi Bölgesel Şirketler Gündem Belediye Sektörler Politika e-Dergi e-Gazete Web TV Künye Karadeniz sohbetleri Yazarlar