Medya Tüketim Alışkanlığı raporu hazırlandı

Medya Tüketim Alışkanlığı araştırmasına göre yüzde 68,3 ile evlerde en çok bulunan OTT hizmeti Netflix olarak öne çıkıyor. Kullanıcıların Netflix’le birlikte yoğun olarak kullandığı platformlar arasında GAIN, BluTV, beIN Connect ve YouTube Premium yer alıyor.

info@karadenizekonomi.com / 19.03.2021

Medya Tüketim Alışkanlığı raporu hazırlandı

Araştırma sonuçlarına göre yüzde 68,3 ile evlerde en çok bulunan OTT hizmeti Netflix olarak öne çıkıyor.  Katılımcıların yalnızca yüzde 27’sinde sadece Netflix bulunuyor. Netflix'i yüzde 18 ile beIN Connect ve GAIN takip ediyor. YouTube Premium ise yüzde 16,9 ile dördüncü sırada yer almaktadır.  Kullanıcıların Netflix’le birlikte yoğun olarak kullandığı platformlar arasında GAIN, BluTV, beIN Connect ve YouTube Premium yer alıyor. Katılımcıların yüzde 22'sinin evinde herhangi bir OTT hizmeti bulunmadığını belirtti.  Birlikte kullanımlara baktığımızda, Netflix ile beIN Connect ve Netflix ile YouTube Premium'un aynı oranda(%19,9) kullanılması dikkat çekiyor. 

Kapat
× Anasayfa Abone ol Tüm haberler Ekonomi Bölgesel Şirketler Gündem Belediye Sektörler Politika e-Dergi e-Gazete Web TV Künye Karadeniz sohbetleri Yazarlar