Expert Şömine’den inovatif ürünler
Expert Şömine İşletme Sahibi Aşir Aşkın Aydemir, yeni ve inovatif ürünlerle müşterileri için yeni çözüm önerileri sunmaya devam ettiklerini ifade etti.
info@karadenizekonomi.com / 3.09.2022
İstanbul’un en prestijli projelerinde şömine, çelik baca ve barbekü tasarım ve uygulamalarında yer alan Aşir Aşkın Aydemir, Expert Şömine ile özellikle Karadeniz Bölgesi’ndeki müşterilerine yeni ürünler sunmaya ve hayatlarına değer katmaya devam ediyor.
27 yıllık sektör tecrübesi ile hizmet vermenin gururunu yaşadıklarını ifade eden Aydemir, “5000 üzerinde projede bireysel ya da proje bazlı olarak yer aldım. Bu tecrübelerimi şimdi bölge halkına hizmet vermek için kullanıyorum. Ülkemizin birçok yerinde şömine bakımı, hazne bakımı, çelik baca bakım hizmeti vermeye devam ediyoruz” diyor.
AB STANDARTLARINDA ÜRETİM
Alışagelmiş projeler yerine yeni bir sistem kurulumu yaptıklarına vurgu yapan Aydemir, Expert şöminelerde kullandığımız tüm malzemeler, AB ve TSE standartlarına uygun malzemeler. Aynı şekilde Avrupa standartlarına uygun ısı odaları oluşturuyoruz. Sektörümüzde birçok firma maalesef maliyetleri düşürmek ve karlılığı artırabilmek için standartlara uygun olmayan malzemeler uyguluyor. Şömine; ateş ve çıkan yüksek ısının kontrol altına alınarak, hayatımıza dahil etmek demektedir. Böylelikle konforlu ve risksiz ortam oluşturulmalı, aksi halde hayal kırıklığı kaçınılmaz olur” ifadelerine yer veriyor.
BU TAVSİYELERE DİKKAT!
Şömine arayışında olanlara tavsiyelerde bulunan Aydemir, “Dış yüzeyi çok güzel taş kaplı bir şömineyi beğenmeniz yeterli olmayacaktır. Bir şöminenin ısı haznesinin o alan için yeterli ve yüksek ısıya dayanıklı olması gerekir. Isı odası da aynı şekilde standartlara uygun ve uzun ömürlü olmalı. Konforlu bir yaşam için bu detaylara dikkat edilmeli” uyarılarında bulunuyor.
ÜRETİM ARALIKSIZ SÜRÜYOR
Aydemir, Expert Şömine olarak teknolojiyi ve yenilikleri yakından takip ettiklerine vurgu yaparak, “Yurt içi ve yurt dışı fuarlara misafir ve katılımcı olarak iştirak etmeye özen gösteriyoruz. Bu bağlamda bize gelen talepleri en iyi şekilde değerlendirerek çalışmalarımızı yürütüyoruz. Haziran ayındaki Samsun İnşaat ve Yapı Fuarı’ndan çok talep aldık. Şu an bölgemizde en fazla barbekü ve fırın talebi geliyor. Bu konuda çalışmalarımıza hız kazandırarak imalat sürecine geçiyoruz. Bunun dışında İstanbul merkezli çelik baca firmamız ile yurt dışından gelen talepleri karşılamaya çalışıyoruz” ifadelerine yer veriyor.
Sektörde %25 Pazar payına sahip olduklarına dikkat çeken Aydemir, “15 yıl önce hedef kitlenin müstakil evler olduğunu söyleyebilirdim. Gelişen teknolojiyle birlikte; bacasız evlerin, dairelerin, yeni binaların, teras katların, kış bahçelerinin, bahçelerin tamamında şömine uygulaması yapabiliyoruz. Evinde ‘ateşi yeninden keşfetmek’ isteyen herkes hedef kitlemizi oluşturuyor” diyor.
MÜSTAKİL EVLERE TALEP ARTTI
Pandeminin müstakil evlere geçişi hızlandırdığına vurgu yapan Aydemir, “2021 yılında mağazamızı büyüterek personel ve araç sayımızı artırdık. Ayrıca partner firmalarımızın destekleriyle ülkemizin her köşesine temas edebiliyoruz. Gerek sanal ortamda gerek saha ortamında kendimizi ifade edebilmek için koşturuyoruz. Hatırı sayılır meblağlar ödeyerek son kullanıcıya ulaşmaya sağlıyoruz. Müşterilerimizin %70’lık kısmı referans ile %30’luk kısmı ise internet ortamında bizimle temasa geçiyor” ifadelerine yer veriyor.
KRİZİ FIRSATA ÇEVİRDİK
Aydemir; şömine hazneleri, çelik bacalar ve barbeküler üzerinde sürekli geliştirmeler yaptıklarına dikkat çekerek, “Şu an elektrikli şömineler üzerinde ciddi bir projemiz olacak. 2021 yılı bizim için oldukça hareketli geçti beklediğimiz hedeflerimizi tutturduk. 2022 yılının ilk yarısı da oldukça verimli geçti, 2022 yılı hedefimizi toparladık diyebiliriz. Yurt dışı satışlarımız da bunların destekçisi olacak” diyor.
İnşaat sektörüyle paralel çalışmak durumunda olduklarını belirten Aydemir, şu ifadelere yer veriyor: “Pandemi, dünya genelinde dengeleri değiştirdi. Bu değişikliklerin, inşaat sektöründeki yankıları sürüyor. Pandemide ayrıca insanların müstakil ev talepleri arttı biz de bu dönemde krizi fırsata çevirdik. Şu anki maliyetlerin önümüzdeki 1-2 yıl içirişinde toparlayacağı kanaatindeyiz. Sektörümüzü bölgesel ele alırsak etkileri ekonomik krizin etikleri elbette oldu, Özellikle, İstanbul, Ankara, İzmir gibi büyük şehirlerde sektör durma noktasında geldi. Yaz döneminde ise hareketlilik yeniden başladı. Yüksek enflasyon, yüksek kur ve maliyetlerdeki artışlar da birçok sektörde olduğu gibi bizde de yorucu etkiye neden oldu.”