Çaykur üçüncü sürgün alımlarına devam ediyor
Çaykur, üçüncü sürgün alımlarının devam ettiğini ve ağustosta alınan çay karşılığında üreticilere 297 milyon lira ödeneceğini belirtti.
info@karadenizekonomi.com / 27.09.2020
1 Eylül’de başlayan üçüncü sürgün alımlarının devam ettiğini açıklayan Çay İşletmeleri Genel Müdürlüğü'nden (ÇAYKUR), bugüne kadar 179 bin ton yaş çay alındığını belirtti. Kampanya kapsamında ise 699 bin ton çay alımı yapıldığını söyledi. Çaykur, 29 Eylül’den itibaren ağustosta alınan 91 bin ton çay karşılığında üreticilere 297 milyon lira ödeneceğini ve iki gün içerisinde tamamlanacağını bildirdi.
Çok Okunanlar
Çakırtepe Hastanesi sağlık turizminde vites yükseltti
“250 Milyon TL’lik Yatırımla İkinci Fabrika Kuruyoruz”
THY'den yakıt güvencesi: Arz konusunda avantajlı konumdayız
Turnagaz’ta uzun yılların emeğine anlamlı teşekkür
Fındıkta dijital ve sürdürülebilir dönüşüm: Yavuzkan, veri odaklı yeni değer zinciriyle küresel pazarda güç tazeliyor
Ferrero’dan Şili’ye 94 Milyon Dolarlık Yeni Yatırım
Ülker'den ilk çeyrekte beklenti üstü net kâr
Fındık Fiyatları
Son Güncelleme : 2026-06-18 08:20
| Şehir | Levant |
|---|---|
| TMO | 200 TL |
| GİRESUN | 202,00 TL |
| ORDU | 177,50 TL |
| DÜZCE | 157,50 TL |


