Karadeniz’in büyüyen markası: SİMTAŞ
Doğal granit tezgahları evlerle buluşturan, değişen teknolojiye sürekli ayak uyduran, ekipman ve alt yapısını güçlendirerek bu alanda iddiasını sürdüren Simtaş, alanında tecrübeli ustalarıyla fark yaratmaya devam ediyor.
info@karadenizekonomi.com / 17.05.2021
Ticaret hayatına 2004 yılında İkinci Sanayi Sitesi’nde başlayan, bir süre sonra Organize Sanayi Bölgesi’ne taşınarak burada faaliyetlerini sürdürmeye devam eden ‘’Simtaş Veen Stone Granit’’ kısa sürede Karadeniz’in önemli markalarından biri oldu.
İsmail Kütük ve İbrahim Kılıç ortaklığında değişen teknolojiye sürekli ayak uyduran, ekipman ve alt yapısını güçlendirerek iddiasını sürdüren Simtaş, alanında tecrübeli ustalarıyla fark yaratmaya devam ediyor. İşletmenin yönetim kurulu başkanı İsmail Kütük, 20 yılı aşkın deneyimlerinde ortağı İbrahim Kılıç ile birlikte ‘’Simtaş’’ markasıyla taçlandırmaktan bir hayli memnun. Ordu’da birbirinden değerli ve köklü firmayla çalıştıklarını anlatan Kütük, “Giresun, Samsun ve Trabzon’da da iş yaptıklarını” kaydetti. Başarılı işadamı, “başta mutfak tezgâhları ve banyo lavaboları olmak üzere dünyanın birçok ülkesinden gelen doğal granit tezgâhları evlerle buluşturuyoruz. Kuvars tezgâhlar ve Belenco Cuante ve Calisco markalı ürünlerin sunumlarını gerçekleştiriyoruz. İtalyan ürün olan Sapien Stone Seramik Mutfak Ordu- Giresun bayiliğimiz var. Bunun yanı sıra Çanakkale Seramik mutfak uygulama Ordu- Giresun uygulama bayiliğimiz var. Ayrıca, granit ankestre evye imalat ve satış çalışmalarımız da var” derken birkaç ay içerisinde kendi imalatları olan kuvars taş imalat çalışmasına başlayacaklarını da sözlerine ekledi.
‘’Hedef, ihracat yapabilen bir firma olabilmek’’
Şimtaş yönetim kurulu üyesi İbrahim Kılıç ise, Ordululara hizmet ettikleri için mutlu olduklarını dile getirerek, hedeflerinin Karadeniz’in yanı sıra Türkiye’nin farklı bölgelerine de iş yapmak olduğunu, en büyük hayallerinin ise bazı ülkelere ihracat yapan bir firma olmak olduğunu belirtti. Firma olarak kaliteden asla taviz vermediklerini, müşteri memnuniyetinin her zaman öncelikli olduğunu vurgulayan Kılıç, bu konuda çalışanlarının sürekli eğitimden geçtiğini aktardı.