Nestlé Türkiye ödüle doymuyor
Hayata geçirdiği projeleri ile hem Prida İletişim Ödülleri 2021’de hem de 2021 Hermes Yaratıcılık Ödülleri’nde başarı kazanan Nestle, TEMA Vakfı iş birliğinde 10 yıldır sürdürdüğü “Fıstığımız Bol Olsun” projesi ile Yerel Değerler İletişimi kategorisinde ödüle layık görüldü.
info@karadenizekonomi.com / 4.06.2021
Elde ettikleri uluslararası başarıda tüm Nestlé Türkiye ailesinin katkısı olduğunu belirten Nestlé Türkiye Kurumsal İletişim ve Pazarlama Direktörü Zeynep Sungu, “Nestlé’nin Ortak Değer Yaratma anlayışı doğrultusunda hayata geçirdiğimiz projelerimiz üst yönetimden saha çalışanlarımıza kadar tüm Nestlé Türkiye ailesinin katkılarıyla bugünlere geldi. Verimlilik ve kaliteyi artıran doğru tarım uygulamalarına yönelik farkındalığın artırılması, çeşitliliğin korunması ve doğal kaynakların sürdürülebilir kullanımının sağlanması amacıyla devam eden Fıstığımız Bol Olsun projemizin, hem ülkemizde hem de uluslararası arenada takdir edilmesi bizim için büyük bir mutluluk. Pandemi dönemine hızla uyum sağlayarak yeni döneme adapte ettiğimiz Nestlé Cares ve Covid iç iletişim çalışmalarımızla bu başarıyı taçlandırmak da ayrı bir gurur. Bununla beraber bu başarı, doğru hedefler yönünde ilerlediğimizin en güzel göstergeleri. Hayal ettiğimiz geleceği inşa etmek için her gün iyinin peşindeyiz” dedi. HABER MERKEZİ