Türkiye’nin 85 yıllık köklü çikolata markası Sagra, Metaverse’de
Geleceğin dünyası Metaverse’de yerini alan büyük markalara Sagra da katıldı.
info@karadenizekonomi.com / 24.02.2022
Çikolata ve atıştırmalık kategorisinde Türkiye’den Metaverse dünyasına giren ilk marka olan Sagra, dijital evrende teknoloji ve satış odaklı projeler geliştirecek, tüketicilere farklı deneyimler yaşatacak bir platform oluşturacak Türkiye’de 85 yıldır çikolata deyince akla gelen ilk markalardan olan Sagra, son dönemde dijital ödeme, dijital altyapı kurulumu, yazılım gibi teknoloji yatırımlarıyla dikkat çeken OYAK’ın gücüyle bir ilke daha imza atıyor. Sagra Türkiye’den çikolatayı Metaverse’e taşıyan ilk marka oluyor. Dünyanın yaşadığı teknoloji devriminin sonuçlarından biri olan Metaverse’de fabrika açmaya hazırlanan Sagra, dijital evrende teknoloji ve satış odaklı projelerle yer alacak. Ayrıca tüketicilere farklı deneyimler yaşatacak bir platform kurulacak. Türkiye’nin en köklü markalarından biri olan Sagra, OYAK Grubu’nda devam eden yolculuğunda yenilikçi ve teknolojik adımlarla büyüyor. Geleceğe yönelik yatırımlar yapan Sagra, teknoloji ve dijital çağın tüm yeniliklerini tüketici deneyimine çevirmeyi amaçlıyor. Metaverse’de yerini almaya hazırlanan Sagra yıllardır kalpleri fetheden Tadelle, Sarelle ve Gol markalarını çok yakında geleceğin dünyasında dijital kullanıcılarla buluşturacak.