Medyafors Fuarcılık ile binlerce kişi kendi işinin patronu oldu
Binlerce kişiye fırsat kapısı olduklarını açıklayan Medyafors Fuarcılık Yönetim Kurulu Başkanı Özhan Erem, “Bayim Olur musun Franchising Fuarı, ilk günden beri, düzenlenen 19 yıl boyunca, katılımcı markaların franchise satışlarına ve büyümelerine doğrudan katkı sağlıyor” dedi.
info@karadenizekonomi.com / 10.05.2022
Bünyesinde nalburiye, kırtasiye, oto yedek parça ve ilaveten 6 sektörde daha perakendecilere yönelik dergiler çıkartan, yine aynı sektörlerde çok başarılı fuarlar düzenleyen Erem Grubu'nun devamı niteliğinde 1999 yılında kurulan Medyafors Fuarcılık, yatırımcılarla firma yetkililerini bir araya getiriyor.
Erem Uluslararası Fuarcılık (EUF)'ın bir İngiliz şirketi tarafından satın alınmasıyla, bu satışa konu olmayan yeni fuarlar düzenlemek üzere Medyafors Fuarcılık’ı kurduklarını anlatan Medyafors Fuarcılık Yönetim Kurulu Başkanı Özhan Erem, “Hemen akabinde, sektörel dergi yayıncılığı ve sektörel fuarcılığın yıllara dayanan tecrübesi, veri tabanı ve yayıncılık tecrübesini daha geniş kitlelere yansıtmak üzere, Türkiye'nin ilk reel sektör ekonomi televizyonu Expo Channel'ı da hayata geçirdik. Medyafors Fuarcılık olarak, Türkiye'de ilk kez Private Label Fuarı'nı düzenlemekle kalmadık, sektörün gelişmesi ve büyümesi adına, PLAT Derneği'nin kurulmasına da öncülük ettik” dedi.
Sadece Franchising sektörüne yöneldiklerini açıklayan Erem, “Private Label Fuarı'nın da yine bir İngiliz fuarcılık şirketi tarafından satın alınmasıyla birlikte Medyafors, sonraki yıllarda artık sadece Franchising sektörüne yönelmiştir. Sektörün tek çatı kuruluşu olan UFRAD Franchising Derneği ile el ele vererek, Bayim Olur musun Fuarı'nı başlatmış, taraflı tarafsız herkesin gıptayla izlediği bir fuar olmasını sağlamıştır” dedi.
Yatırımcıları ve firma yetkililerini biraraya getiriyor
Yatırımcıları ve firma yetkililerini bir araya getirdiklerini ifade eden Erem, “Geçen yıl 19.kez kapılarını açan Bayim Olur musun Franchising ve Markalı Bayilik Fuarı, katılımcı markaların franchise satışlarına doğrudan etki ederken, yatırımcı adaylarının karar süreçlerini de hızlandırıyor. Fuar, yatırımcı adaylarının kendi işini kurma hayallerini, sunduğu kategorik seçeneklerle şekillendirirken; gelenekselleşen UFRAD seminerleri, markaların aktiviteleri, Showlar ve yine markaların yeni ürün lasmanları ile de fark yaratıyor. Fuar boyunca, katılımcı her bir marka, stantlarını ziyaret eden yatırımcı adaylarıyla yaptıkları "verimli franchise görüşmelerinin" kiminin fuar esnasında, kimini de fuar sonrasında sonuçlandırmak üzere adeta birbiriyle yarışıyor” şeklinde konuştu.
Franchise fuarları arasındaki zirve yarışında önemli başarılara imza attı
Katılımcı markaların büyümesine olanak tanıdıklarını da sözlerine ekleyen Erem, “Markalar büyüdü, binlerce kişi kendi işinin patronu oldu. Bayim Olur musun Franchising Fuarı, ilk günden beri, düzenlenen 19 yıl boyunca, katılımcı markaların franchise satışlarına ve büyümelerine doğrudan katkı sağlarken metrekare, katılımcı ve ziyaretçi sayılarıyla dünya franchise fuarları arasındaki zirve yarışında önemli başarılara imza attı. "Be My Franchise" sadece Türkiye'de değil uluslararası franchise kamuoyunda tanınan, takip ve taktir edilen bir fuar markasıdır” diyerek açıkladı.