Trabzon’da ‘Usta Seminer’
Peli Parke 17 Nisan’da Trabzon’da düzenlediği ‘’Usta Seminer’ine Karadeniz Bölgesi’nden 90’ın üzerinde parke ustası katıldı.
info@karadenizekonomi.com / 22.04.2019
Peli Parke 17 Nisan’da Trabzon’da düzenlediği ‘’Usta Seminer’ine Karadeniz Bölgesi’nden 90’ın üzerinde parke ustası katıldı.
Park Dedeman Trabzon Otel’de gerçekleşen seminerde yeni ürünler, doğru uygulamalar hakkında bilgi sahibi olan ustalar beklentilerini dile getirdi, sorularına cevap buldu.
Ustalar için düzenlenen eğitimde açılış konuşmasını yapan Peli Parke Karadeniz Bölge Müdürü Zeki Türk ‘’Sizlere Peli’nin genel yapısını ve kim olduğunu tanıtacağız. Şirketin tanıtımının ardından özellikle kalite kontrol ekibi olarak sahada karşılaştıkları sorunlar ve bunların nasıl en aza indirilmesi gerektiği ile ilgili bilgileri örneklerle anlatacaklar. Sizin soru ve önerilerinizi dinleyeceğiz. Ardından geçtiğimiz yıl başlattığımız Sadakat Programı ile ilgili yenilikleri paylaşacağız’’ dedi.
‘’PELİ’DEN USTALARA EĞİTİM’’
Peli’nin Vezirköprü’deki üretim tesislerinin anlatıldığı tanıtım filminin ardından Vezirköprü Müşteri Şikayetleri Teknik Yöneticisi Kerem Aydın hazırladığı sunumla uygulama konusunda teknik bilgiler aktardı. Aydın ayrıca uygulama hataları, sahadan gelen şikayetler, doğru koşullarda nasıl uygulama yapılır ve bu tür sorunlar için alınması gereken önlemleri bir sunumla anlattı. Sahadaki deneyimlerini örneklerle gösterdi ve ustaların sorularını yanıtladı.
Ürünler, ürün özellikleri ve uygulamalar hakkında detaylı bilgiler içeren eğitim programında ustalar sorularına yanıt aldı, isteklerini ve önerilerini aktardılar.
‘’SİZLERİN ÇÖZÜM ORTAĞIYIZ’’
Yeni ürünler ve Sadakat Programı hakkında detaylı bilgi veren Peli Ürün Yöneticisi Kaan Balcı yeni koleksiyonlar, ürün özellikleri ve detayları hakkında bilgi vererek ustaların sorularını yanıtladı. Sadakat Programını da anlatan Balcı, ödül sistemini, mobil uygulamayı ve uygulamanın detaylarını bir sunumla paylaştı.
Balcı ‘’Seminerle markamızı, ürünlerimizi, uygulamada doğru koşulları nasıl sağlarız, uygulama alanında yapılan temel hatalar neler ve ustalarımız için nasıl çalışmalar yapıyoruz tüm bunları anlattık’’ dedi. Balcı ’’Peli ustasının uygulama yaptığı zaman aldığı bir hediye puan var, döşemeyi yaptıktan sonra bir sorun yaşarsa çözüm ortağı var. Bir sorun yaşandığında bölge müdürlüğü aracılığı ile bu sorunun fabrikaya aktarılır. Böylece yetkili arkadaşlar harekete geçer. Biz ustanın yanında olduğumuzu anlatan sistemler geliştiriyoruz. Eğitimler, Sadakat Programı ve çalışmalarını sürdürdüğümüz yeni projeler geliştirerek ustalara verdiğimiz değeri anlatıyoruz’’ diyerek sözlerini bitirdi.
Seminere, Peli Parke Satış & Pazarlama Genel Müdür Yardımcısı Burak Güven Orhun, Ürün Yöneticisi Kaan Balcı, Müşteri Şikayetleri Teknik Yöneticisi Kerem Aydın’ın yanı sıra Marka ve İletişim Yöneticisi Meltem Öztaş, Karadeniz Bölge Müdürü Zeki Türk, Trabzon Bölge Satış Uzmanı Volkan Şen, Peli Parke Bölge Bayileri Serdarlar Yapı, Sözenler Yapı yetkilileri katıldı.