Üç Kardeşler Masa Sandalye hedef büyüttü

Üç Kardeşler Masa ve Sandalye, altı ay önce açtığı 2 yeni mağazanın yanı sıra, By Koltukçu ve Liva markaları ile iç pazarda ve ihracatta hedeflerine emin adımlarla ilerliyor

info@karadenizekonomi.com / 19.09.2022

Üç Kardeşler Masa Sandalye hedef büyüttü

Üç Kardeşler Masa ve Sandalye, altı ay önce açtığı 2 yeni mağazanın yanı sıra, By Koltukçu ve Liva markaları kurumsallaşma yolunda çalışmalarına devam ediyor. Mağaza Sorumlusu Salih Şahin, bunların yanı sıra franchise şeklinde açtığımız Tutku ismini naklen yaptığımız bir bayimiz de var” dedi.

MASA VE SANDALYEYE DAİR HER ŞEY

Şahin, firmanın toptan ve perakende satış kanallarıyla müşterilerine en iyi hizmeti vermeye devam ettiklerini ifade ederek, “Toptan satışta yaklaşık 145 müşterimiz yer alıyor. Perakende olarak da müşteri memnuniyetiyle halka hizmet veren bir firmayız. Toptan ve perakende olarak okul, kurum veya kuruluşlara masa sandalye hizmeti veriyoruz” diye konuştu.

İç pazarda emin adımlarla ilerlediklerini kaydeden Şahin, “İç Pazar payımız şu anda yüzde 5-6’larda diyebiliriz ancak ilerleme boyutunda kat ettiğimiz bir mesafe var. Özellikle bu yeni açtığımız mağazalar bizim ilerleme boyutunda daha fazla reklamımızın yapılmasını ve halka arz etmemizi sağlayacak” ifadelerine yer verdi.

AR-GE’YE YATIRIM SÜRÜYOR

Mağazada bulunan ürünler hakkında bilgi veren Şahin, “Yaklaşık 450 farklı malzemeden bahsediyoruz. Bunun yaklaşık 54 tanesini Gebze Çayırova’da 7 katlı imalathanemizde üretiyoruz. Genelde suntalam masalar, düğün salonuna yaptığımız gruplardır. Geri kalan malzemelerde ise marka olarak çalışıyoruz. Özellikle çay setlerinde metal yoğunluğu olan daha çok dirayet gösteren AR-GE çalışmasından da bizi memnun edecek gruplara yönelmemize vesile oluyor” dedi.

25 kişiye istihdam sağladıklarını ifade eden Şahin, AR-GE ve markalaşma çalışmaları adına şu ifadelere yer verdi: “Yaklaşık 6 ay öncesinde By Koltukçu lisansıyla bir markalaşma değerimiz oldu. AR-GE çalışması anlamında da müşterilerimizin isteklerine uygun olarak empati duygusuyla hareket edip çalışmalarımızı sürdürüyoruz. Çünkü müşteri bize sorunlarını getirdiği zaman bu sorunları bizim Ar-Ge çalışmalarımıza yansıyor.”

Kapat
× Anasayfa Abone ol Tüm haberler Ekonomi Bölgesel Şirketler Gündem Belediye Sektörler Politika e-Dergi e-Gazete Web TV Künye Karadeniz sohbetleri Yazarlar