​Plaj et ile muhit değişikliği!

Ordu’da şehir merkezinde uzun süre “muhit lokantası”nın işletmeciliğini yapan Gökhan Yayla, yeme içme sektörünün yeni kalbi olan Durugöl bölgesinde “Plaj et” adıyla farklı bir konsept yaratmanın keyfini sürüyor.

info@karadenizekonomi.com / 24.10.2018

​Plaj et ile muhit değişikliği!

2014 yılından bu yana faal olan işletmeyi 3 yıldan beri başarıyla çalıştıran Gökhan Yayla, çarşı içinde işlettiği “muhit lokantası” kapanınca buraya ağırlık vermiş. Asıl iş kuyumculuk olan sonradan mekan işletmeciliğine soyunan Yayla, hiç bilmediği bir sektörde deneme yanılma yöntemiyle giderek büyüyen şanslı nadir isimlerden biri. Belki de en büyük şansının Mesut şef olduğunu söyleyecek kadar mütevazı davranan başarılı işletmeci, önce mutfağın sorumlusu Mesut şefi anlatıyor: “Şefimiz dünya mutfağı üzerine kendini geliştirmiş bir isim olmakla birlikte farklı bir sos ve güzel bir sunum eşliğinde servis ettiği ciğer tavamızı müşterilerimiz çok beğeniyor. Yanı sıra bonfile grubu ürünlerimiz ve tavuk, pizza ve makarna konusunda da farkımızı ortaya koyuyoruz.”

Ordu’nun Plaj mevkinde “Plaj et” adıyla faaliyet gösteren işletmenin et yoğun çalışan bir servisi olmakla birlikte kahvaltısı da özellikle hafta sonları ilgi çekiyor. İyi bir işletmecilik örneği verdiklerini belirten Yayla, lokasyon avantajını da göz ardı etmiyor. Yayla, işletmesini anlatırken “İyi işletmecilik yapmak esastır. Cafe konseptinin yoğun olduğu bu lokasyonda tek restoran olarak yer almaktayız. Sanılanın aksine genç kitleye değil 30 yaş üstü ve ailelerin geldiği bir mekan olarak biliniyoruz. Yerli et işliyoruz zira, olumsuzluğun insanları çabuk etkilediği ortada. O nedenle kafalardaki soru işaretlerini kaldırmak gerekirdi. Biz de onu yaptık. Et işliyoruz. Çorba, ana yemek, salata ve tatlı iki kişi fiyatımız ile sadece et yiyen iki iki kişi için fiyatlarımız oldukça makul. Tavuk ya da pizza gibi servislerde maliyetler daha düşük olduğundan bunu da misafirlerimize üst düzey kalitede yansıtıyoruz. Keyif alınacak sohbetlerin yapıldığı bir mekan olmak istedik ve başardık” ifadelerini kullandı.

Yaz aylarında 20 kişiye ulaşan personel sayısının kış ayları ile birlikte azalmasını bölgenin genel mevsim koşullarına bağlayan Yayla, turizmde yaşanan gelişmelerin kendilerine olumlu yansıyacağına inananlardan. Yayla, sohbetin sonunda “Dışarıdan tatil için gelenler gidince Ordu halkına kaldık. Her sezon olduğu gibi Kasım ayından başlayarak Mart ayına kadar 5 aylık periyotta işler düşecek. Ordu’da irili ufaklı 288 restoran var. Restoran işletmeciliği noktasında turizm sektörü gelişip büyüdüğünde rekabet artacak insanlar dışarıda daha çok zaman geçirme alışkanlığı edinecek” sözleriyle geleceğe dönük beklentilerin turizme dayalı olduğunun altını çizdi. REŞAT GÜNGÖR / KARADENİZ EKONOMİ

ETİKETLER; Gökhan Yayla Plaj et
Kapat
× Anasayfa Abone ol Tüm haberler Ekonomi Bölgesel Şirketler Gündem Belediye Sektörler Politika e-Dergi e-Gazete Web TV Künye Karadeniz sohbetleri Yazarlar