Reklam yasağı KOBİ’leri olumsuz etkileyecek
CRM Group Yönetim Kurulu Başkanı Becer, ‘’Türkiye’de temsilci atamayan sosyal ağlara reklam yasağı gelmesi e-ticaret yapan KOBİ’leri olumsuz etkileyecek.’’
info@karadenizekonomi.com / 9.12.2020
Dijital reklamcılık alanında faaliyet gösteren CRM Group Yönetim Kurulu Başkanı Ramazan Becer, Türkiye’de temsilci atamayan sosyal ağlara reklam yasağı gelmesi e-ticaret yapan KOBİ’leri olumsuz etkileyeceğini belirterek, ‘’Bu konunun yasaklamadan ziyade daha uzlaşmacı bir yaklaşımla çözümlenmesi gerekiyor. Bu çok ciddi bir karar. Bu reklam yasağı gelirse yurt içi ve yurt dışı pazarda kendilerini tanıtma, ürünlerini satma imkanı bulan satıcılar, zaten pandemi sürecinde çok zor günler geçirirken, bir de bu kararla zarar görebilir. Bu konunun yasaklamadan ziyade daha uzlaşmacı bir yaklaşımla çözümlenmesi gerekiyor. Hükümetin aldığı kararı destekliyoruz, tabi ki vergi versinler ancak reklam yasakları gelir diye endişe ediyoruz. Türkiye’de 7 milyon genç sosyal medya kullanıyor. Toplam 54 milyon kişi de yine mobil cihazlarından bu ağlarda ortalama günlük 2 saat 52 dakika zaman geçiriyor. Toplam sosyal medya kullanıcılarının neredeyse yarısı 20-30 yaş arasında’’ diye konuştu.