Türkiye dijital reklam yatırımlarında en fazla büyüyen ülke oldu
Avrupa’da salgına rağmen dijital reklam yatırımları yüzde 6,3 büyüyerek 70 Milyar Euro’ya yaklaşırken Türkiye yüzde 34,8 ile en fazla büyüyen ülke oldu.
info@karadenizekonomi.com / 17.06.2021

Türkiye’nin de dahil olduğu 28 ülkeyi kapsayan AdEx Benchmark Raporu, 2020 yılında 7 ülkenin iki haneli büyüme kaydettiğini ortaya koydu. Türkiye yüzde 34,8 ile en fazla büyüme gösteren ülke olurken reklam yatırımları açısından Avrupa’nın büyüme gösteren ilk 10 pazarı (İngiltere, Almanya, Fransa, Rusya, İtalya, İspanya, İsveç, Hollanda, Türkiye, İsviçre) içinde yer alırdı. Rapora göre 3 ülkenin (Belçika, İspanya, Belarus) dijital reklam yatırımlarında düşüş yaşandı.
ETİKETLER;
Karadeniz Ekonomi
dijitalreklam
Çok Okunanlar

Türk müteahhitler yurt dışından ilk yarıda 6,2 milyarlık proje aldı

Savunmada yüzde 5’in ek maliyeti en az 30 milyar dolar

ÖTV Endişesi Satışları Uçurdu: Otomotivde Yeni Rekor

Turizmde Alarm Zilleri: Doluluk Düşüyor, 2026 da Riskte

Otomotiv En Fazla İhracat Yapan Sektör Oldu

Talep eriyor, çelik fırınları zorlanıyor

5 farklı akıllı kanser ilacı SGK kapsamına alındı
Fındık Fiyatları
Son Güncelleme : 2025-07-04 08:39
Şehir | Levant |
---|---|
TMO | 130 TL |
GİRESUN | 166,50 TL |
ORDU | 167,25 TL |
DÜZCE | 166,00 TL |