Türkiye dijital reklam yatırımlarında en fazla büyüyen ülke oldu
Avrupa’da salgına rağmen dijital reklam yatırımları yüzde 6,3 büyüyerek 70 Milyar Euro’ya yaklaşırken Türkiye yüzde 34,8 ile en fazla büyüyen ülke oldu.
info@karadenizekonomi.com / 17.06.2021

Türkiye’nin de dahil olduğu 28 ülkeyi kapsayan AdEx Benchmark Raporu, 2020 yılında 7 ülkenin iki haneli büyüme kaydettiğini ortaya koydu. Türkiye yüzde 34,8 ile en fazla büyüme gösteren ülke olurken reklam yatırımları açısından Avrupa’nın büyüme gösteren ilk 10 pazarı (İngiltere, Almanya, Fransa, Rusya, İtalya, İspanya, İsveç, Hollanda, Türkiye, İsviçre) içinde yer alırdı. Rapora göre 3 ülkenin (Belçika, İspanya, Belarus) dijital reklam yatırımlarında düşüş yaşandı.
ETİKETLER;
Karadeniz Ekonomi
dijitalreklam
Çok Okunanlar

Türkiye'de en çok satılan otomobiller belli oldu! İşte ilk 10'da yer alan modeller

Balık tüketimi arttı, son 4 yılda tonajını ikiye katladı

Tesla'dan Türkiye'deki en ucuz otomobiline zam kararı

Yapay zekayla ilgili çarpıcı öngörü: 100 milyondan fazla kişi işsiz kalacak!

ODMD listeyi açıkladı! Eylülde en çok satan otomobil modelleri belli oldu!

BYD Türkiye fiyatlarına zam! En pahalı modeli 5 milyon TL'yi aştı

Togg’un Almanya’daki satış fiyatı açıklandı
Fındık Fiyatları
Son Güncelleme : 2025-10-14 13:28
Şehir | Levant |
---|---|
TMO | 200 TL |
GİRESUN | 347,50 TL |
ORDU | 348,00 TL |
DÜZCE | 344,00 TL |