Türkiye dijital reklam yatırımlarında en fazla büyüyen ülke oldu

Avrupa’da salgına rağmen dijital reklam yatırımları yüzde 6,3 büyüyerek 70 Milyar Euro’ya yaklaşırken Türkiye yüzde 34,8 ile en fazla büyüyen ülke oldu.

info@karadenizekonomi.com / 17.06.2021

Türkiye dijital reklam yatırımlarında en fazla büyüyen ülke oldu

Türkiye’nin de dahil olduğu 28 ülkeyi kapsayan AdEx Benchmark Raporu, 2020 yılında 7 ülkenin iki haneli büyüme kaydettiğini ortaya koydu. Türkiye yüzde 34,8 ile en fazla büyüme gösteren ülke olurken reklam yatırımları açısından Avrupa’nın büyüme gösteren ilk 10 pazarı (İngiltere, Almanya, Fransa, Rusya, İtalya, İspanya, İsveç, Hollanda, Türkiye, İsviçre) içinde yer alırdı. Rapora göre 3 ülkenin (Belçika, İspanya, Belarus) dijital reklam yatırımlarında düşüş yaşandı.

 

Karadeniz'in İlk ve Tek Ekonomi Portalı

Okumak İçin Resimlere Tıklayınız.

Fındık Fiyatları

Son Güncelleme : 2025-05-20 17:59

Şehir En Düşük En Yüksek
TMO Fiyatı TL TL
AKÇAKOCA TL 0 TL
ÇARŞAMBA 0 TL 0 TL
DÜZCE 0 TL 0 TL
FATSA 0 TL 0 TL
GİRESUN 0 TL 0 TL
KOCAELİ 0 TL 0 TL
ORDU TL TL
SAKARYA 0 TL 0 TL
SAMSUN 0 TL 0 TL
TRABZON 0 TL 0 TL
TERME 0 TL 0 TL
ÜNYE 0 TL 0 TL
ZONGULDAK 0 TL 0 TL
Kapat
× Anasayfa Abone ol Tüm haberler Ekonomi Bölgesel Şirketler Gündem Belediye Sektörler Politika e-Dergi e-Gazete Web TV Künye Karadeniz sohbetleri Yazarlar