Türkiye dijital reklam yatırımlarında en fazla büyüyen ülke oldu
Avrupa’da salgına rağmen dijital reklam yatırımları yüzde 6,3 büyüyerek 70 Milyar Euro’ya yaklaşırken Türkiye yüzde 34,8 ile en fazla büyüyen ülke oldu.
info@karadenizekonomi.com / 17.06.2021
Türkiye’nin de dahil olduğu 28 ülkeyi kapsayan AdEx Benchmark Raporu, 2020 yılında 7 ülkenin iki haneli büyüme kaydettiğini ortaya koydu. Türkiye yüzde 34,8 ile en fazla büyüme gösteren ülke olurken reklam yatırımları açısından Avrupa’nın büyüme gösteren ilk 10 pazarı (İngiltere, Almanya, Fransa, Rusya, İtalya, İspanya, İsveç, Hollanda, Türkiye, İsviçre) içinde yer alırdı. Rapora göre 3 ülkenin (Belçika, İspanya, Belarus) dijital reklam yatırımlarında düşüş yaşandı.
ETİKETLER;
Karadeniz Ekonomi
dijitalreklam
Çok Okunanlar
Memişoğlu: 41 stratejik cihaz tespit ettik, yerli olarak üreteceğiz
Kızıldeniz’e dönüş küresel konteyner taşımacılığını yeniden şekillendiriyor
Otomotiv Pazarı Rekora Kilitlendi: Satışlar 1,17 Milyonu Aştı
İnşaatta Yeni Dönem: 2000 m² Üstü Yapılara Güneş Enerjisi Zorunlu Oldu
Ünye Un Sanayi: Sektörde Kapasite Yarıya Düştü, Kârlılık Tarihin En Dip Seviyesinde
Volkswagen'in 35 bin kişiyi işten çıkarma planı sert yavaşladı: Hedefin 10 bin gerisinde!
İkinci Elde Fiyat Düşüşü Sürüyor: Ortalama Araç 1,08 Milyon TL
Fındık Fiyatları
Son Güncelleme : 2025-12-06 09:12
| Şehir | Levant |
|---|---|
| TMO | 200 TL |
| GİRESUN | 283,00 TL |
| ORDU | 283,50 TL |
| DÜZCE | 283,50 TL |



