Türkiye dijital reklam yatırımlarında en fazla büyüyen ülke oldu
Avrupa’da salgına rağmen dijital reklam yatırımları yüzde 6,3 büyüyerek 70 Milyar Euro’ya yaklaşırken Türkiye yüzde 34,8 ile en fazla büyüyen ülke oldu.
info@karadenizekonomi.com / 17.06.2021

Türkiye’nin de dahil olduğu 28 ülkeyi kapsayan AdEx Benchmark Raporu, 2020 yılında 7 ülkenin iki haneli büyüme kaydettiğini ortaya koydu. Türkiye yüzde 34,8 ile en fazla büyüme gösteren ülke olurken reklam yatırımları açısından Avrupa’nın büyüme gösteren ilk 10 pazarı (İngiltere, Almanya, Fransa, Rusya, İtalya, İspanya, İsveç, Hollanda, Türkiye, İsviçre) içinde yer alırdı. Rapora göre 3 ülkenin (Belçika, İspanya, Belarus) dijital reklam yatırımlarında düşüş yaşandı.
ETİKETLER;
Karadeniz Ekonomi
dijitalreklam
Çok Okunanlar

Tohumculukla ilgili 48 yeni strateji!

Japon teknoloji devinden flaş karar: 10 bin çalışanı işten çıkarıyorlar

OİB verileri açıkladı: Otomotiv sektörü nisanda 3,1 milyar dolarlık ihracatla rekor kırdı

Bakan Ersoy: Turizmi 81 ile ve 12 aya yaymayı hedefliyoruz

Bakır yatırımcıyla ilişkisini düzeltme çabası içinde

2025 ilk çeyrek turizm geliri belli oldu

Akman : “Çin’in Teknolojik Gücünden Faydalanarak Türkiye Pazarındaki Payımızı Artırıyoruz”
Fındık Fiyatları
Son Güncelleme : 2025-05-20 17:59
Şehir | En Düşük | En Yüksek |
---|---|---|
TMO Fiyatı | TL | TL |
AKÇAKOCA | TL | 0 TL |
ÇARŞAMBA | 0 TL | 0 TL |
DÜZCE | 0 TL | 0 TL |
FATSA | 0 TL | 0 TL |
GİRESUN | 0 TL | 0 TL |
KOCAELİ | 0 TL | 0 TL |
ORDU | TL | TL |
SAKARYA | 0 TL | 0 TL |
SAMSUN | 0 TL | 0 TL |
TRABZON | 0 TL | 0 TL |
TERME | 0 TL | 0 TL |
ÜNYE | 0 TL | 0 TL |
ZONGULDAK | 0 TL | 0 TL |