Türkiye dijital reklam yatırımlarında en fazla büyüyen ülke oldu
Avrupa’da salgına rağmen dijital reklam yatırımları yüzde 6,3 büyüyerek 70 Milyar Euro’ya yaklaşırken Türkiye yüzde 34,8 ile en fazla büyüyen ülke oldu.
info@karadenizekonomi.com / 17.06.2021
Türkiye’nin de dahil olduğu 28 ülkeyi kapsayan AdEx Benchmark Raporu, 2020 yılında 7 ülkenin iki haneli büyüme kaydettiğini ortaya koydu. Türkiye yüzde 34,8 ile en fazla büyüme gösteren ülke olurken reklam yatırımları açısından Avrupa’nın büyüme gösteren ilk 10 pazarı (İngiltere, Almanya, Fransa, Rusya, İtalya, İspanya, İsveç, Hollanda, Türkiye, İsviçre) içinde yer alırdı. Rapora göre 3 ülkenin (Belçika, İspanya, Belarus) dijital reklam yatırımlarında düşüş yaşandı.
ETİKETLER;
Karadeniz Ekonomi
dijitalreklam
Çok Okunanlar
Elektrikli araç sahiplerine kötü haber: Devlet desteği kaldırılıyor!
Medical Park Ordu Hastanesi Sağlık Turizminde Hedef Büyütüyor
OSD Başkanı Eroldu: Avrupa'daki potansiyel pazar daralması Türkiye'yi tehdit ediyor
Tarım sektörü, istihdam kapısı olmaktan çıktı
İnşaat maliyet endeksinde yıllık artış yüzde 38,93 oldu
“Zatürre artık sadece bir hastalık değil, ölümcül bir salgın”
OSD otomotivde üretim ve ihracat verileri açıklandı: Üretimde yüzde 7 gerileme