Türkiye dijital reklam yatırımlarında en fazla büyüyen ülke oldu
Avrupa’da salgına rağmen dijital reklam yatırımları yüzde 6,3 büyüyerek 70 Milyar Euro’ya yaklaşırken Türkiye yüzde 34,8 ile en fazla büyüyen ülke oldu.
info@karadenizekonomi.com / 17.06.2021

Türkiye’nin de dahil olduğu 28 ülkeyi kapsayan AdEx Benchmark Raporu, 2020 yılında 7 ülkenin iki haneli büyüme kaydettiğini ortaya koydu. Türkiye yüzde 34,8 ile en fazla büyüme gösteren ülke olurken reklam yatırımları açısından Avrupa’nın büyüme gösteren ilk 10 pazarı (İngiltere, Almanya, Fransa, Rusya, İtalya, İspanya, İsveç, Hollanda, Türkiye, İsviçre) içinde yer alırdı. Rapora göre 3 ülkenin (Belçika, İspanya, Belarus) dijital reklam yatırımlarında düşüş yaşandı.
ETİKETLER;
Karadeniz Ekonomi
dijitalreklam
Çok Okunanlar

Yaz tatilinde ‘erken’ ödeme pahalıya geldi!

2025'te dış ticaret açığının yüzde 40'ı madencilikten

Sektör temsilcilerinden çağrı: Veteriner sağlık sertifikası eksikliği ihracatı kilitliyor

Artan Maliyetler Türk Hazır Giyimini Mısır’a Yönlendirdi

“Türk Nakliyecisi Yılın Dörtte Birini Vize Bekleyerek Kaybediyor”

KATİD Başkanı Toktaş: “Turizmde Kâr Marjı Eriyor”

Turizm devi Türkiye'de sezonu uzatma kararı aldı: Otellerle görüşüyor!
Fındık Fiyatları
Son Güncelleme : 2025-08-19 08:36
Şehir | Levant |
---|---|
TMO | 130 TL |
GİRESUN | 167,00 TL |
ORDU | 168,00 TL |
DÜZCE | 167,25 TL |