Adıyörem Karadeniz’i Fethetti: Samsun ve Trabzon’da Çiğ Köfte Zinciri Genişliyor

Türkiye genelinde hızla büyüyen çiğ köfte markası Adıyörem, 2006 yılında İstanbul’da başladığı yolculuğunda bugün 74 ilde 700’e yakın bayiye ulaştı.

info@karadenizekonomi.com / 11.11.2024

Adıyörem Karadeniz’i Fethetti:  Samsun ve Trabzon’da Çiğ Köfte Zinciri Genişliyor

Karadeniz Bölgesi’ndeki geniş bayi ağıyla dikkat çeken Adıyörem, Samsun, Trabzon ve çevresinde önemli bir tüketici kitlesine hitap ediyor. Adıyörem Fabrika Genel Müdürü Hasan Kodak, markanın Karadeniz’deki başarısını kalite odaklı üretim ve yerel damak tadına uygunluğa bağlıyor.

Kodak, Karadeniz Bölgesi’nde Samsun’dan Trabzon’a kadar birçok ilde güçlü bir dağıtım ağı kurduklarını belirtti. “Samsun’da Lise Caddesi’nden Atakum ve Bafra’ya kadar uzanan birçok lokasyonda bayilerimiz var. Samsun’da şu anda merkezde 52 şubemizle bölgedeki tüketicilerimize günlük taze çiğ köfte ulaştırıyoruz. Trabzon’da ise Uzun Sokak ve şehrin merkezi noktalarında bayi ağımızı genişleterek kaliteyi en erişilebilir noktalara taşıyoruz. Giresun, Ordu, Çorum ve Rize’de de geniş bir bayilik yapımız bulunuyor,” dedi.

Soğuk sevkiyat zincirleriyle Karadeniz’de her bölgeye günlük taze ürün ulaştırdıklarını ifade eden Kodak, bu bölgede kaliteden ödün vermeden büyümeye devam ettiklerini vurguladı. “Her ilde kendi soğuk dağıtım araçlarımızla hizmet veriyoruz, böylece ürünlerimizin tazeliğini koruyoruz. Karadeniz halkının damak tadına uygun ve yerel lezzetler ile bütünleşmiş bir ürün sunmak bizim için önemli,” şeklinde konuştu.

Pandemi döneminde dahi Karadeniz’deki bayilerini korumak için büyük çaba sarf ettiklerini belirten Kodak, “Bu zor dönemde hiçbir bayimizi kapatmadık, istihdam kaybı yaşamadık. Özellikle Samsun ve Trabzon gibi şehirlerde yer alan yoğun bayilik yapımızı güçlendirerek sektörde öncü olmaya devam ediyoruz. Kaliteyi koruma ve müşteriye en iyi hizmeti sağlama konusundaki kararlılığımızla, Adıyörem markasını Karadeniz’in en çok tercih edilen çiğ köfte markası haline getirdik,” dedi.

Kodak, Adıyörem’in bölgedeki hedeflerini şöyle özetledi: “Karadeniz Bölgesi’nde damak tadını bilen bir marka olarak, yerli hammaddelerle üretilen çiğ köftemizle kalitemizi koruyoruz. Amacımız, her geçen gün Karadeniz halkının ilgisini kazanarak büyümek ve yerel pazarın en güvenilir markası olmaya devam etmek.”

Kapat
× Anasayfa Abone ol Tüm haberler Ekonomi Bölgesel Şirketler Gündem Belediye Sektörler Politika e-Dergi e-Gazete Web TV Künye Karadeniz sohbetleri Yazarlar