SAMPORT Lojistik Avrupa'da Genişliyor
Bafra merkezli Samport Lojistik'in kurucusu ve Yönetim Kurulu Başkanı Samet Alperen Balcı, firmalarının başarı hikayesini paylaştı.
info@karadenizekonomi.com / 26.02.2024
Balcı, firmanın kuruluş hikayesinden hedeflerine ve sosyal sorumluluk projelerine kadar çeşitli konularda değerlendirmelerde bulundu. Balcı, firmanın kökenlerine değinerek, öncesinde iç piyasada çalışan bir aile işletmesinin olduğunu belirtti. Bu deneyimden yola çıkarak, daha büyük ve hacimli bir pazar olan dış ticarette faaliyet göstermeye karar verdiklerini ifade etti. Firmanın 2021 yılında kurulduğunu ve yurt içi ve uluslararası taşımacılıkta uzmanlaştığını vurguladı.
Güvenilir Taşımacılık Hizmetleri
Firma olarak sundukları hizmetler hakkında konuşan Balcı, güvenilirlik ve kalite odaklı bir hizmet anlayışı benimsediklerini ve müşteri memnuniyetini her zaman öncelik olarak belirlediklerini dile getirdi. İhracat ve ithalat operasyonlarını deniz ve karayoluyla gerçekleştirdiklerini ve müşterilerine hızlı, güvenilir ve ekonomik çözümler sunduklarını belirtti. Firma olarak hangi ülkelere hizmet verdiklerine de değinen Balcı, Rusya, Azerbaycan, Gürcistan, Ukrayna ve tüm Avrupa ülkelerine ihracat ve ithalat operasyonları gerçekleştirdiklerini ifade etti. Samport Lojistik'in sektördeki diğer firmalardan ayıran özelliklerine de değinen Balcı, perspektif bakabilen bir yaklaşımla hareket ettiklerini, piyasa trendlerini yakından takip ettiklerini ve müşteri beklentilerini göz önünde bulundurarak sürekli olarak iyileştirmeler yaptıklarını belirtti. Ayrıca, sürdürülebilirlik ve çevre korumasına da önem verdiklerini ve çevre dostu malzemeler kullanarak çevre etkilerini minimize ettiklerini vurguladı.
Sosyal Sorumluluk ve Büyüme Hedefleri
Sosyal sorumluluk projelerine de önem verdiklerini belirten Balcı, 2022 yılında Haliç Üniversitesi'nde bir konferans düzenlediklerini ve 2022-2023 sezonunda 1930 Bafra Spor yönetiminde bulunduklarını paylaştı.
Samport Lojistik'in hedefleri hakkında da konuşan Balcı, büyümekte olan bir nakliye firması olarak müşteri odaklılık, teknolojik yenilikler, operasyonel mükemmellik ve çevresel sürdürülebilirlik gibi hedeflere odaklandıklarını belirtti. Avrupa'nın çeşitli ülkelerinde şubeler açmak ve yeni firmalar kurmak gibi hedeflerinin olduğunu ifade etti. Son olarak, nakliyecilik sektöründeki zorluklara ve bu zorlukları aşma stratejilerine de değinen Başaran, doğru stratejiler, teknolojik yenilikler ve etkili operasyonel yönetim ile başarılı bir şekilde rekabet avantajı elde edilebileceğini vurguladı.